دستورالعمل خرید ممبر تلگرام و فالوور اینستاگرام
  • نکات مهم قبل از خرید
    دوستان عزیز مطالعه نکات هر طرح کمتر از 1 دقیقه وقت شمارا خواهد گرفت
  • توضیحات هر طرح داخل گزینه مربوط به خود میباشد،لطفا قبل از خرید مطالعه کنید.
    میزان ریزش ، بازدید ، قیمت و سایر ویژگی های هر طرح داخل بخش مورد نظر قرار گرفته است
  • ممبر سروش و ایتا موجود نمیباشد،لطفا سوال نپرسید. درصورت خرید ممبر ، سفارش برای کانال تلگرام انجام میشود
    هر لحظه توانایی افزایش ممبر سروش یا ایتا را داشته باشیم قطعا در سایت قرار خواهیم داد
  • شماره تماس جهت ارتباط در تلگرام(9الی23) : 09120380296
    دوستان عزیز شماره فقط برای خدمات تلگرام هستش - رفع مشکلات اینستاگرام کار ما نیست
خرید ممبر کانال و گروه تلگرام
خرید لایک و فالوور اینستاگرام
خرید ممبر کانال و گروه تلگرام

آموزش حل مشکل متصل نشدن به اینترنت (تغییر حالت شبکه و حل مشکل مرورگر)

آموزش حل مشکل متصل نشدن به اینترنت (تغییر حالت شبکه و حل مشکل مرورگر)

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران استفاده کننده از اینترنت سیمکارت پیش آید ، مشکل باز نشدن آدرس های اینترنتی با استفاده از مرورگر است ، در صورتی که در همان لحظه اینترنت تلگرام و … متصل و تنها مرورگر غیرفعال شده است . این مشکل هنگامی پیش خواهد آمد که قسمت پراکسی دستگاه روی عددی دیگر قفل شده باشد . برای حل این مشکل میتوانید مطلب زیر را بخوانید ، با ما همراه باشید .


حل مشکل متصل نشدن مرورگر به سایت دلخواه

برای کارکرد صحیح مرورگر و حل مشکل اتصال مراحل زیر را دنبال کنید :

  • وارد تنظیمات گوشی شوید
  • قسمت Mobile network را انتخاب کنید (انتخاب قسمت More سپس بخش Mobile network )

آموزش حل مشکل متصل نشدن به اینترنت (تغییر حالت شبکه و حل مشکل مرورگر)

  • گزینه Access point names را انتخاب کنید
  • نقطه دستیابی مورد نظری که از آن استفاده میکنید را انتخاب کنید

آموزش حل مشکل متصل نشدن به اینترنت (تغییر حالت شبکه و حل مشکل مرورگر)

  • قسمت Proxy و  Port در نقطه دستیابی مورد نظر را پاک کرده و با استفاده از 3 نقطه بالا گزینه Save را انتخاب کرده و ذخیره کنید

آموزش حل مشکل متصل نشدن به اینترنت (تغییر حالت شبکه و حل مشکل مرورگر)

پس از انجام مراحل بالا کافیست یکبار اینترنت گوشی را خاموش و روشن کنید و از آن استفاده کنید .


حل مشکل آنتن دهی و تعویض حالت شبکه 

در صورتی که گوشیتان مشکل پرش آنتن دارد و اکثر اوقات از دسترس دوستان و آشنایان خارج میشوید و یا در صورت پشتیبانی گوشی شما از اینترنت پرسرعت همچنان از اینترنت E استفاده مکنید میتوانید مراحل زیر را امتحان کنید :

  • وارد تنظیمات گوشی شوید و بخش Mobile networks را انتخاب کنید (در بعضی از گوشی ها ابتدا به قسمت More رفته سپس گزینه Mobile networks )

آموزش حل مشکل متصل نشدن به اینترنت (تغییر حالت شبکه و حل مشکل مرورگر)

سپس با انتخاب گزینه Network mode میتوانید یکی از حالت های زیر را انتخاب کنید :

  • حالت (LTE/3G/2G (Auto connect : با قرار دادن روی این حالت گوشیتان در هنگام انتخاب شبکه ابتدا به شبکه های 4G سپس به 3G و در آخر به 2G متصل خواهد شد .
  • حالت 3G/2G : درصورت قرار دادن روی این حالت گوشیتان ابتدا به جستجوی 3G  و سپس 2G خواهد پرداخت .
  • حالت 3G : تنها به 3G متصل خواهد شد و در صورت خارج شدن از محدوده ی 3G گوشی آنتن نخواهد داشت .
  • حالت 2G : تنها به 2G متصل خواهد شد (این حالت دارای اینترنت ضعیفتر اما مصرف باتری کمتر است و برای مواقع اضطراری کاربری میباشد)

آموزش حل مشکل متصل نشدن به اینترنت (تغییر حالت شبکه و حل مشکل مرورگر)

(نکته : پرش آنتن علاوه بر مشکل نرم افزاری ممکن است از سخت افزار و آسیب دیدگی گوشی باشد – دقت کنید که عامل اصلی در سرعت و نوع اینترنت پشتیبانی منطقه است)

موفق باشید …

لینک کوتاه مطلب

https://roozmember.com/

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *